Sponsorzy konkursu

Xiaomi – sponsor kategorii „Fotografia nocna”

Xiaomi to jeden z globalnych liderów w dziedzinie elektroniki użytkowej i inteligentnych rozwiązań produkcyjnych, dla którego podstawę stanowią smartfony i urządzenia połączone platformą IoT (Internet of Things). Realizując wizję „Zaprzyjaźnij się z użytkownikami i bądź ich ulubioną firmą”, marka Xiaomi nieustannie wdraża innowacje, oferując użytkownikom najwyższą jakość doświadczeń. Xiaomi konsekwentnie buduje swój wizerunek, którego jednym z fundamentów są silne więzi z użytkownikami. Odzwierciedleniem tego podejścia jest m.in. decyzja o wsparciu Wielkiego Konkursu Fotograficznego National Geographic 2024. Zaawansowane rozwiązania stosowane w smartfonach Xiaomi oraz ścisła współpraca z marką Leica sprawiają, że Xiaomi to lider w kategorii fotografii mobilnej. Produkty tworzone przez Xiaomi są dostępne w przystępnych cenach, umożliwiając każdemu poprawę jakości życia dzięki nowoczesnym technologiom.

Kanał National Geographic – sponsor kategorii „Europa z powietrza”

National Geographic skłania widzów, by dowiedzieli się więcej. Poprzez pasjonujące programy z dziedzin eksploracji, technologii, nauki czy historii inspiruje do odkrywania. W ramówce kanału znajdują się m.in. takie programy jak Europa z powietrza, które przybliżają widzom znane i mniej znane miejsca, pokazując je z innej perspektywy – z lotu ptaka. W najnowszej serii spektakularnych podniebnych podróży odkrywamy najpiękniejsze regiony Europy, a premierowy odcinek poświęcony jest Polsce północnej. Podczas tej wyprawy podziwiamy Pomorze, pokazując je od nieznanej wcześniej strony. Scenarzyści prezentują zabytkowe miasta, rozległe parki narodowe oraz malownicze krajobrazy wiejskie z naszego kraju. Program nie tylko fascynuje swoją estetyką, ale również podkreśla znaczenie ochrony środowiska naturalnego i kulturowego na naszym kontynencie.

Zobacz zapowiedź programu

Europa z powietrza - nowe odcinki od 21 sierpnia, środy 21:00.

Sprawdź aktualny program kanału

Zainspiruj się programem i zgłoś zdjęcia do kategorii Europa z powietrza!

Chcesz wiedzieć więcej na temat technik wykorzystywanych w programie? Zobacz krótkie filmiki, na których Dawid Gut – operator drona z produkcji programu – zdradza niektóre tajniki. Obejrzyj tu: Jak wykonać ujęcia z powietrza

eduVULCAN - sponsor kategorii "Świat okiem młodych"

Twoja cała edukacja

Dbanie o rozwój i edukację Ucznia to nie tylko rola szkoły. Realizowanie indywidualnych potrzeb edukacyjnych, rozwijanie pasji i zainteresowań to ważne wyzwanie także dla Rodziców oraz Uczniów. eduVULCAN pomoże Ci w dokonywaniu ważnych wyborów edukacyjnych oraz wygodnej organizacji kalendarza lekcji w szkole i zajęć dodatkowych. eduVULCAN to cała Twoja edukacja w zasięgu ręki – w wygodnej aplikacji mobilnej. Zyskasz również dostęp do materiałów wspierających Uczniów, Rodziców i Opiekunów.

Dowiedz się więcej: www.eduvulcan.pl

CEWE Sp. z o.o.

CEWE Sp. z o.o. to solidny i odpowiedzialny partner biznesowy, dbający zarówno o jakość swoich produktów, jak i o lokalną społeczność. Firma jest producentem personalizowanych fotoproduktów, które klienci projektują samodzielnie, z wykorzystaniem swoich ulubionych fotografii, poprzez stronę internetową lub dedykowany, bezpłatny program CEWE Fotoświat. Flagowy produkt, CEWE FOTOKSIĄŻKA, jest najchętniej wybieranym produktem w swojej kategorii w Europie.

Więcej na cewe.pl

Polska Organizacja Turystyczna - sponsor kategorii "Polska nieoczywista"

Polska Organizacja Turystyczna jest agendą rządową, podlegającą Ministerstwu Sportu i Turystyki, której celem statutowym jest promowanie Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie, nowoczesnego i bezpiecznego. Realizując te zadania, POT w ramach swojej działalności, zachęca turystów krajowych i zagranicznych do korzystania z atrakcji turystycznych takich jak niezwykłe walory krajobrazowe Polski, miejsca historyczne czy wyjątkowe ośrodki kulturowe. Polska Organizacja Turystyczna w swoich działaniach zachęca także do odkrywania na nowo miejsc zapomnianych oraz do uprawiania turystyki aktywnej, zawsze przy uwzględnieniu zasad zrównoważonego rozwoju. POT jest też inicjatorem i współuczestnikiem wielu projektów, których celem jest kształtowanie oraz utrwalanie pozytywnego wizerunku naszego kraju, a także informowanie turystów polskich i zagranicznych o Polsce jako doskonałym kierunku podróży oferującym profesjonalnie przygotowaną bazę turystyczną.

Itaka

Grecka wyspa Itaka, która zainspirowała naszą nazwę i logotyp, symbolizuje dalekie podróże i pełne wrażeń powroty do domu. Naszą rozpoczęliśmy w 1989 r., zostając w 2012 r. największym i najchętniej wybieranym polskim biurem podróży. To, co dla nas jest najważniejsze to komfort i bezpieczeństwo Klientów, pełna odpowiedzialność za powierzony nam czas i środki, nieprzerwane podnoszenie Standardów Obsługi, zapewnienie najwyższej jakości wypoczynku i najlepszych doświadczeń z wakacji. Inwestujemy w nowe, przyjazne i bezpieczne dla Użytkowników technologie, w tym te, które sprawiają, że wakacje z ITAKĄ są jeszcze bardziej dostępne, a my jesteśmy jeszcze bliżej Klienta. Jesteśmy dumni, że www.itaka.pl to najczęściej odwiedzana polska strona turystyczna. Wierzymy w wielką siłę wynikającą z różnorodności, a naszą wiedzę o świecie zdobywamy nie tylko podróżując, ale przede wszystkim na co dzień współpracując z ludźmi z krajów o odmiennych kulturach, zwyczajach i przekonaniach, co uczy tolerancji, poszerza horyzonty, pozwala lepiej zrozumieć świat i samych siebie. Tworzymy przyjazną i otwartą organizację, gdzie spotykają się pasjonaci podróży o różnych doświadczeniach zawodowych, którzy potrafią dzielić się swoją pasją, objaśniać świat po swojemu, inspirować do nowych wyzwań. Ważna jest kreatywność i zrozumienie emocji, jakie towarzyszą podróżom, świadomość, że praca na każdym bez wyjątku stanowisku składa się na udane wakacje naszych Klientów. Niezwykle cenni są dla nas ludzie, z których wiedzy możemy korzystać, a Ci, którzy lubią się uczyć i zdobywać nowe kwalifikacje zawodowe znajdą wiele obszarów, na których mogą rozwijać swoje zainteresowania. I Zapraszamy na najsłynniejsze plaże do najlepszych hoteli all inclusive w słynnych kurortach i klimatycznych zakątkach całego świata, proponujemy autorskie trasy wycieczek objazdowych i city breaks, indywidualne wyjazdy ITAKA SMART oparte na pakietowaniu dynamicznym. Na rodzinne wakacje polecamy Kluby Przyjaciół ITAKI, dla dorosłych klubowe hotele ItaKarma z unikalną formułą, dla aktywnych No Limits by ITAKA, a amatorom stylowego wypoczynku ofertę sygnowaną VIVA!xITAKA. Doświadczenie i znajomość rynku sprawiają, że jesteśmy chętnie wybierani przez firmy jako organizator grup, konferencji i wyjazdów motywacyjnych.

ITAKA - YouTube
www.itaka.pl

Hydropolis

Hydropolis to unikatowe centrum wiedzy, które łączy walory edukacyjne z nowoczesną formą wystawienniczą. Odkrywa procesy, w których bierze udział woda – niezwykła substancja, z którą każdy z nas styka się na co dzień, ale nie każdy zdaje sobie sprawę z jej istoty.

Zgromadzone tu technologie multimedialne, interaktywne instalacje, wierne repliki i modele oraz bogate w informacje ekrany dotykowe służą jednemu celowi: ukazaniu wody z różnych, fascynujących perspektyw.

Wrocławskie centrum wiedzy o wodzie składa się z dziewięciu stref tematycznych, w których można m.in. zobaczyć jak działa najdłuższa w Europie drukarka wodna, stanąć w środku sceny polowania żarłacza tygrysiego na ławicę 1500 tuńczyków, zanurkować na rafie koralowej, wejść do legendarnego batyskafu Trieste, podziwiać najdokładniejszą na świecie akrylową kopię rzeźby Dawida, odkryć Wrocław z lotu ptaka dzięki na najnowocześniejszej makiecie w Polsce oraz samodzielnie sprawdzić zasady działania najważniejszych starożytnych wynalazków wodnych. Wszystko to okraszone filmami, artykułami, instalacjami multimedialnymi oraz interaktywnymi planszami edukacyjnymi.

Na wszystkich zmęczonych ilością wrażeń czeka strefa relaksu, gdzie w bajkowej scenerii będą mogli odprężyć się na leżankach i nabrać sił na dalsze zwiedzanie. Jedna ze ścian pokryta jest mchem – instalacja symbolizuje i wyobraża lasy deszczowe Amazonii.

Hydropolis jest także wyjątkowym przykładem rewitalizacji obiektu poprzemysłowego. Wystawa poświęcona wodzie mieści się w historycznym podziemnym zbiorniku wody czystej. Obiekt powstał w 1893 roku i jest jednym z zabytków wrocławskiej architektury wodociągowej.

ART BOX EXPERIENCE

ART BOX EXPERIENCE jest wielofunkcyjną przestrzenią immersyjną, gdzie na styku sztuki i nauki, powstają unikalne multisensoryczne widowiska – wystawy, spektakle, koncerty, a także zapadające w pamięć eventy. Zapewniamy doświadczenia niezwykłych spotkań, wymiany idei, świata nowych wrażeń.

Na powierzchni 800 m2 stworzyliśmy przestrzeń dającą niemal nieograniczone możliwości aranżacji dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii. Najnowocześniejsze projektory oraz zintegrowane ruchome ekrany ożywiają zdigitalizowane obrazy w najwyższej z dostępnych rozdzielczości. Towarzyszy im płynąca sferycznie ścieżka dźwiękowa. Ultranowoczesny, immersyjny system projekcji 360° pozwala uczestnikom wydarzenia w pełni zanurzyć się w stworzone przy użyciu zaawansowanych technologii nieograniczone spektrum multisensorycznych doświadczeń. Zejdziemy w głąb oceanów, znajdziemy się w sercu tętniącej życiem tropikalnej dżungli czy trafimy na gwarną ulicę przedwojennej Warszawy. To widz decyduje, w którą podróż wyruszy. Dzięki technologii przesuwamy granice poznania. Uczymy i bawimy poprzez wielozmysłowe wrażenia. Wierzymy, że dzięki naszym działaniom i technologiom wiedza oraz nauka będą przekazywane tak przystępnie, jak nigdy dotąd, a rozrywka dostarczy nie tylko przyjemności, ale też otworzy i uwrażliwi. Poprzez nieznane dotąd doświadczenia i doznania wzbogaci wiedzę na temat świata i nas samych. Multisensoryczne wystawy na temat sztuki, historii, kultury, nauki i ekologii opracowujemy w ART BOX EXPERIENCE we współpracy z autorytetami z różnych dziedzin, by edukować, inspirować, wzbudzać emocje i dostarczać sporej dawki niezapomnianych wrażeń.

www.artboxexperience.com